Friday, March 13, 2009

Seni mempertahankan diri

merupakan salah satu cabang seni jugak la..

Ini memang impian aku nak join dari dulu lagi waktu umur 9 thn mcm tu dan kebetulan selang 2 rumah dari tempat aku tinggal ada sorang tok guru tapi ayah aku x kasi join pun, stkat tgk boleh la...



namun begitu impian telah pun tercapai sekarang...even i'm a girl. aku mmg nekad nak join bile masuk university, dan aku join la..

aku harap sangat sume kawan aku yang lain pun join..ala untuk kesihatan dan pertahan diri..zaman sekarang...



aku start dari zero smp lah tamat..aku pun x sangka dah tamat pun...

start dgn, buah asas, buah jatuh, buah potong dan lastly, tamat...
yang seronok waktu tamatla..makan ayam...ooo ...
macam x caye je...my planning come true..



lepas ni, aku rasa macam nak try martial art yang baru pulak la...klu ade mase...hopefully la..

lastly, harapan agar ramai yang menyertai martial art demi protection, as exercise la...mari join tau...

No comments:

The pain

 When the pain come, it is really sore. If I told I am in pain, that means is a pain. Deep in my heart i hope there is comfort word would co...